dinsdag 21 maart 2006

Beetje bij beetje

Weer een rustig dagje, maar toch ook veel gedaan Rara hoe kan dat, ik weet het ook niet.
Bezig geweest met de presentatie voor de gemeenteavond donderdag, de laatste hand.
Mijn baas (de rector) heeft gebeld en heeft mij gevraagd hoe het met me was, ik antwoordedat het steeds iets beter ging. Hetty is ook weer koffie komen drinken, dat is erg gezellig, em zeker als Floortje erbij aanwezig is, dit is zo'n enorme leuke spontane meid, het word tijd dat er een oma en een opa bij komen hihi. Dus meiden zet hem op, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Nog wat financieële dingen uigezocht voor de kerk, ja tenslotte ben je penningmeester.
Oh ja, ik ben voor het eerst weer naar buiten geweest mèt Amber, al ging het niet helemaal lekker, maar ja hèt gaat tenslotte ietsje beter hoi, hoi, joehoe. Ook weer een beetje gekookt al met al...........

2 opmerkingen:

Daphne zei

Wat is er te winnen? :)

Daphne zei

We'll see :P