vrijdag 7 april 2006

Laatste dagje

Zo daar zijn ik weer met een verhaaltje van hier en daar wat geklets.
Ik vond het met het weer betreft meevallen, de zon scheen veelvuldig en de regen hebben we niet gezien. Gisteren zaten we op het tuinbankje buiten in de zon, lekker niets vermoedend koffie te drinken, tot dat we krak hoorde en zakte door de bank, hi hi. We schrokken wel maar er is verder niets ernstigs gebeurd hóór. Achteraf hebben we er om gelachen.

Inmiddels is het weer gerepareerd en hebben er vandaag wéér op gezeten èn wéér in de zon.

Vandaag wat geploeterd in de tuin en ziet er weer een stuk beter uit. Ook de boom is gesnoeid. Hier en daar wat schoongemaakt in het huis zoals: kastjes in de keuken.

Maar dit is weer het laatste dagje thuis, want maandag ga ik weer voor een paar uurtjes aan het werk. Daar ben ik wel weer aan toe, mis de kinderen en diverse collega’s, kotom ik heb er weer zin in.

Geen opmerkingen: