dinsdag 2 september 2008

Brugklaskamp

Zo, dat is weer ff geleden, maar hier ben ik dan weer. Er waren geen belangrijke nieuwtjes te melden, vandaar.
Maar Maandag ben ik met de auto en een aanhanger naar Blaricum geweest, daar zijn de brugklassen de hele week. Op school moesten die bruggers gasflesjes en toebehoren inleveren.
Ze moeten nl zelf koken op het kamp. Maar die gasflesjes mogen niet mee in de bus, das te gevaarlijk vind iedereen, dus hebben ze mij gesjartert om die dingen in de aanhager te


vervoeren, maar nu ben ik een rijden d e bom en dat is niet erg. Nou ik vind het ook niet erg en ook niet gevaarlijk, als je er maar goed mee omgaat. In Blaricum staan div tenten waar ze in mogen/moeten slapen, dus eigen slaapzakken mee en een kussen. De meiden en de jongens slapen natuurlijk appart in een tent, hier word erg op gelet. Ik hoop dat ze mooi weer hebben, maar zoals het er naaruit ziet heb ik daar een hard hoofd in, jammer vind ik dit, maar ja het is niet anders.

Geen opmerkingen: