maandag 13 februari 2006

We gaan er weer voor


Ik ging vanmorgen weer aan het werk na een paar daagjes thuis geweest te zijn geweest.
Ninks vermoedend op school aan gekomen en dacht vanmorgen weer lekker onder de kootertjes te zijn bij techniek (waar ik assistent ben).

kom ik binnen en bij het drinken van ons eerste bakkie koffie gaat de telefoon, de conciërge van de dependance is ziek! Krijg ik te horen dat ik daarheen zou moeten gaan, om hem te vervangen!
Ach ja wat geeft het ook, het is daar lekker rustig en met niemmand daar wat te maken wat collega's betreft. Dus ook wel lekker. Er zijn daar alleen de 3e klassers. Toch wel lekker gewerk aldaar. In de pauze kwamen een paar dames naar mij (een paar hele aardige) toe en vroegen of ze thee mochten, ik zei ja en zij gingen in de loge thee zetten, ik dacht was dit de bedoeling? Nee, eigenlijk niet maar ja waarom ook niet, dus zo gezegt zo gedaan en hebben we wat slap zitten ouwehoeren.
Zij vonden mij een toffe conciërge, dat vond ik natuurlijk wel leuk.
De bel ging en ze gingen mèt de thee de klas in, dit heeft precies 2 min geduurd en werden er uit gestuurd met de mededelijng dat ze de thee weg moesten gooien, ha ha.
Moest er wel om lachen.
Verder een rustige dag
Kijk maar ff op de site van de school

1 opmerking:

Anoniem zei

haha zo maak je weer eens wat mee.