zondag 12 maart 2006

Bloemen

Vandaag Zondag en ik stond echt in dubio of ik naar de kerk zal gaan. En ik dacht ik ga toch niet alleen daarheen, ik heb altijd iemand aan mijn zijde en eigenlijk twee, die mij behulpzaam zijn, dus vreest niet mijn kind. Dus toen ben ik naar de kerk gegaan, eerst moest de auto geschoond worden van sneeuw en ijs.
Geen spijt van mijn beslissing een hoop medelevende mensen en ik kreeg zelfs bloemen, wat is dit toch een heerlijk gemeente. De preek ging over de pottenbakker en Jeremia. Wat ook mooi was dat het lied weer gezongen werd, die wij, de mensen die belijdenis deden in Lopik, ook hebben gezongen, heerlijk.
Nienke en Stevan zijn ook vanmiddag hier geweest, was erg gezellig.
Hetty is weer naar de kerk voor de zangavond, waar Caritas zal zingen.

Geen opmerkingen: