zaterdag 11 maart 2006

De computer op zaterdag

Computer deed het niet meer in de kamer, open geschroefd, voor zover dit ging. Dit had ik al woensdag gedaan. Maar ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat de voeding stuk was. Om een lang verhaal kort te maken, ik kwam er vandaag achter dat het de voeding NIET is! Het was een scheef zittende kaart die dit veroorzaakte, gelukkig maar, was al bang dat ik een andere zou moeten kopen. Want je kunt toch niet zonder. Heb hem vandaag weer in elkaar gezet en Windows 2000 er weer opgezet die had ik er afgehaald , omdat ik eerst dacht dat het de harde schijf was.
Maar …………….., hij doet het weer, hoi hoi.
Lekker rustig dagje Hetty was de hele dag weg, dus kon ik lekker knutselen.

2 opmerkingen:

Daphne zei

Gelukkig maar dat het niets ernstigs was. Lukte het nog een beetje met de schroefjes?

Kusjes!

Frans en Hetty zei

niet echt maar toch .....