woensdag 8 maart 2006

Beetje jammer

Ben nog steeds thuis met die spierenkwaal, het gaat allemaal niet van een leien dakje.
gisteren de dokter gebeld en hem gezegt dat het wat erger werd, heeft me toen doorgestuurd naar een neuroloog, die ik direckt heb gebeld. Joepie ik kon de volgende dag, dus vandaag terecht om 11.30 uur in het Amstelland ziekenhuis in Amstelveen bij Dr Bettelermann.
Heeft me nagekeken en vond het ook allemaal vreemd, nu ik krijg aankomende maandag een EMG onderzoek (Electro Myo Gram) dit is een middel om de zenuwfunctie en om de spierfunctie te bekijken. Ik ben benieuwd wat er uitkomt, dinsdag 21 maart zal ik de uitslag van dit onderzoek verkrijgen.
Beetje jammer dat we door deze omstandigheden Stevan's verjaardag zijn vergeten, Stevan nogmaals sorry.
Floortje is deze twee dagen veel hier geweest, dat is toch wel leuk, maar ook best vermoeiend.
Wat een lekkere meid is het, maar ook ondeugend, ze is ook meegeweest naar het ziekenhuis.

Geen opmerkingen: