vrijdag 10 maart 2006

Kanjers

Vanmorgen kwart voor 8 op, Hetty ging er uit was net weer een beetje in slaap gevallen. Heb vanacht niet zo lekker geslapen, ik had het idee dat in niet zoveel heb geslapen, m'n benen waren een beetje branderig, raar gevoel, maar toch........
Vandaag zou ik alleen zijn, want Hetty is naar cursus weet je nog?
Nu komen Nienke en Daphne vandaag bij mij (op bezoek) , wat ik erg fijn vind dat dood een beetje de tijd. Gezellig gegeten met z'n drieën en een beetje op de Laptop zitten klojen en samen wat fijten uitgewisseld.
Ze hebben samen Amber voor mij uitgelaten, geweldig!
Hetty belde ook nog tussen de middag, toen waren we weer even compleet, ik had het erg naar m'n zin.
Jammer dat ze weer weg zijn, ze zijn samen een prachtig stel en het gebeurd maar weinig dat ze samen hier zijn.
Het zijn twee KANJERS!!
Bedankt!!

1 opmerking:

Daphne zei

Je bent dan ook een super lieve papa! Een schat! Ik hou van je! Ik doe het graag voor je. Het is leuk om weer als gezinnetje thuis te zijn!