maandag 6 maart 2006

weekje tussenuit?

Zo daar zijn we weer, phff was m'n weekje wel hoor.
Zaterdag 25 feb heb ik eindelijk mijn velgen onder mijn auto gekregen.
De camper nagekeken ivm APK, maandag voor de tweede keer, donderdag was hij afgekeurd.
Maandag is hij uitendelijk goed gekeurd en kan er weer een jaartje tegen.
Hij is trouwens te koop dus als je iemand weet?
Dinsdag overgewerkt, er was een filmavond voor de onderbouw op school, was best gezellig.
Er draaide Troy een mooie film.
donderdag stond ik op met spierpijn in mijn linker kuit en in de loop van de dag ook vermindering van kracht in mijn linkerhand, was een beetje afzien die dag. Vrijdag ook de rechterkant erbij toen maar naar de dokter die wist niet wat hij er van denken moest.
bloed geprikt en afwachten tot donderdag, ik mocht niet werken van hem, vrijdag dus niet gewerkt dus afwachten maar.
vrijdag was ook één leuke dag, want Daphne kwam gezellig een weekendje bij ons, Jeroen was in Noorwegen het mooie land van Scandinavie.zaterdag avond hadden we een verjaardag waar ik niet heen ben geweest, maar Hetty en Daphne wel, in Lopik Maarten werd 50 jaar!
Vond het wel jammer, is altijd wel gezellig daar en ook héél lekker eten, Surinaams.
Zondag ook niet naar de kerk geweest ivm mijn handicap, maar 's middags wel mee naar Maarssen, waar we ook een verjaardag hadden, Truus en Anneke.
Weer thuis gekomen was ik erg moe, misschien had ik beter niet mee moeten gaan, maar je wil niet altijd thuisblijven.
Inmiddels is het maandag en ben nog steeds thuis.
De voeding van onze PC is stuk en heb via internet (marktplaats) voor 15 euro weer een nieuwe besteld, dus weer een koopje.

1 opmerking:

Daphne zei

Ik vond het wel leuk dat je mee bent geweest, en de rest van de familie ook. Dus dat is een goede reden om geweest te zijn!

Je bent een lieverd!